خداوند دوست دار جوانی است که جوانی اش را به اطاعت خداوند می گذراند.

 (پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله (      

امامان علیهم السلام جوانی را از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ برای رسیدن به سعادت بشر شناخته اند. تا آن جا که امام علی علیه السلام جوانی را هم ردیف صحت و سلامت آورده اند و در اهمّیمت آن فرموده اند: تنها هنگام فقدان جوانی می توان به ارزش آن پی برد، همچنان که هنگام بیماری می توان به ارزش تندرستی پی برد.

جوانان ايران‌زمين اينك و همواره در برهه‌های حساس اين ديار به‌خوبی امتحان اتحاد و غيرت را پس داده‌اند اما در پس اين پرده سرشار از حماسه و غرور دنيايی است كه نگاهی به آن، انديشه انسان را به جهان جوانان راهنما می‌شود؛ اشتغال، تحصيل، ازدواج، تأمين اجتماعی، امنيت شغلی، تحصيلی و ... در كنار معضلات متعدد اقتصادی و اجتماعی در مراحل مختلف زندگی جوانان خود را بروز می‌دهد. اين امر بدون احتساب بلايای اجتماعی مانند اعتياد و ديگر دل‌مشغولی‌های كاذب محيط جوانان است و جوان امروز، نبايد خود را تنها بداند، نبايد خود را وارث شرايطی مطلوب يا نامطلوب اما در هر حال ناخودآگاه و ناخواسته ببيند، نبايد پشت و پناه خود را بر تكيه‌گاه‌هايی پوشالی قرار دهد.


در پایان اینجانب  ضمن عرض تبريك ميلاد سراسر نور ستاره سبز سرخ كربلا، تجلی قامت حسين در پيكر جوان و تعبير نگاه اميدوار زينب كبری و افتخار جوانان قريش، حضرت علی اكبر (ع) به همه جوانان  به ویژه جوانان  شهرستان خاتم ،خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان عزیز شهرستان در جشن   بزرگداشت آن حضرت می باشم.

 

 

غلامرضا عطایی

سرپرست فرمانداری خاتم

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا